Romanii si-au modificat preferintele la inlocuirea vechilor centrale termice. Daca in 2011 cea mai mare parte vanzarilor era realizata de modelele standard, anul trecut romanii s-au aratat mai interesati de modelele in condensare care asigura o eficienta ridicata si o reducere a consumului de gaz cu pana la 35%.
Catalin Draguleanu, Country Sales and Operations Manager Ariston Thermo Romania, precizeaza:
"Romanii se aliniaza astfel clientilor din tarile vestice si, intelegand beneficiile unor tehnologii inovative, sunt dispusi sa aloce resurse financiare suplimentare pentru a achizitiona un produs mai eficient."
In ceea ce priveste comportamentul de achizitie al unei centrale destinate inlocuirii, Draguleanu a subliniat ca, cei care au experienta folosirii unei astfel de unitati, inteleg ca pretul nu este cel mai important factor. In plus, pentru clienti conteaza experienta avuta cu centrala ce trebuie inlocuita, afinitatea fata de brand, dar si nivelul de satisfactie pe care l-au avut fata de serviciile post vanzare.
Conform Ariston Thermo Romania, cele mai mari vanzari de centrale termice destinate inlocuirii au fost realizate in 2012 in Vestul si Nord Vestul tarii, zone in care piata de centrale termice a ajuns deja la maturitate, urmand ca aceasta tendinta sa fie mentinuta si in acest an.











































